reklama

Hĺbkový prieskum

Milujem riziko, napätie mi robí dobre, chcem byť neustále v pohybe, nečinnosť ma ubíja, preto som sa rozhodol ísť na hĺbkový prieskum. Najprv som však musel skočiť medzi neznámych ľudí a urobiť s nimi rozhovor. Dnes som opäť na ceste, cieľ nám presne vytýčili, priniesť informácie, nenápadne, ľudia nesmú nič zbadať, má to vyzerať ako nezáväzný rozhovor náhodného chodca. Neustále nám vtĺkali do hlavy, dobre si to premyslite, oblečenie prispôsobte terénu tak, aby ste bez problémov zapadli do prostredia kde sa budete pohybovať. Zabudnite na gestá, ktoré sú pre Vás charakteristické, ste neutrál, Váš názor nás nezaujíma, chceme to vedieť od nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pracujem tak, už tretí deň, vždy na inej ulici, s inými ľuďmi. Budem musieť asi končiť, lebo tri dni to je maximum, aby som sa neprezradil. Po skončení terénu, musím dať informácie na papier, aby ich ústredie mohlo vyhodnotiť, aj to dá zabrať, ale je to skôr otrava.Keď čítam v novinách o tom ako to dopadlo, mám dobrý pocit, že som bol pri tom, pri zachytávaní pohybu myslenia davu, ľudí o ktorých sa denne potkýname, bez toho, aby sme vedeli, čo v nich je, čím žijú.Preto sa už teraz teším na daľší hĺbkový prieskum.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu