reklama

Puk, puk, puk, prásk...

Ozýva sa z ohniska, kde spaľujem odpad z lúky. Spôsobujú ho obrovské červenohnedé rastliny. Zvuky prichádzajú nečakane, nikdy neviem kedy sa komôrky v týchto rastlinách nahrejú a puknú. Na lúke klčujem narastené vŕby a agáty. Jedna vŕba mi dáva riadne zabrať. Nie a nie odpíliť jej hrubé konáre. Sused z ľavej strany pozemku mi vraví: “Netrápte sa s tým, keď bude pekný čas, tak ja Vám to odpílim reťazovou pílou. Potešil ma jeho záujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prešlo pár dní. Počasie bolo pekné. No nič, vravím si v duchu, sused si zo mňa chcel asi len vystreliť. Pokúšam sa opäť znovu píliť nepoddajné vŕbové konáre. Prišiel ma pozrieť sused spoza cesty. Ten mi vraví:“Teraz do obeda sa mi nedá, Vám pomôcť, ale popoludní Vám to popílim reťazovou pílou. Som na maródke, tak si musím dávať pozor, lebo chodia často kontroly. Na druhý deň ráno som bol príjemne prekvapený, haluze boli na zemi. Keď som ich na káre viezol cez cestu k susedovi, tak mi tento prezradil, čo sa stalo, keď ich začal píliť. Objavil sa tam sused z ľavej strany a takto sa mu prihovoril. To si nemusel robiť, veď aj ja som sa práve chystal, že mu to popílim.“ Schuti sme sa na tom zasmiali, mysliac si o ňom svoje.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu