reklama

Všade je špina

To ma napadlo, keď som si dočítal knihu poviedok od Ivany Havranovej:“Kaviarenské tajomstvá,“ Marenčin PT 2014. Prečítal som si ju, ale najprv som ju odložil na neskôr. Skrátka nezaujala ma po prečítaní pár strán, aby som ju už potom neodložil. Premýšľal so pri jej čítaní, čím to asi je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tu je môj názor. Autorka sa rada slovne predvádza, niekedy je neúčelne rozvláčna a zbytočne popisná. Často stavia príbeh o kaviarni na spravodajstve agentúry:“Jedna pani povedala.“ Najviac čo mi asi vadilo, boli jej „čudné prirovnania,“ v tom sa vyznamenala. Ale na druhej strane príbehy, ktoré tu uvádza sa mohli stať. Cena 7,72 eura sa zdá zbytočne vysoká. Na záver, nie je to až tak úplne ľahké čítanie, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu