reklama

Chvála policajtom

Aj tak by sa dal nazvať román Dominika Dána:“Nevinným sa neodpúšťa,“Slovart 2014. Kniha sa dobre čítala. Nie žeby som od nej nemohol odtrhnúť oči, ale neustále ma lákala, aby som si y nej prečítal, koľko sa mi dá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cena 9,07 eura bola fajn. Aspoň podľa mňa najstrhúcejšia bola scéna zvítania hlavného hrdinu detektíva Krausa s manželkou po dvojtýždňovej dovolenke. Stretnutie s homosexuálmi mi pripadalo veľmi prvo plánové.

Pár technických poznámok k textu::

  • stoly, v čase keď sa odohrával dej sa nevyrábali z preglejky ale z dyhovanej drevo-triesky,

  • v texte sa zmenil maliar na sochára.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu