reklama

Mic, mic

Ráno, keď mám voľno si obvykle kúpim v kiosku noviny a potom popíjajúc kávu v najbližšej kaviarni, si ich nikým nerušený, prelistujem. Tak to bolo aj v to ráno na dovolenke pri mori. Došiel som ku stánku a pýtam si noviny. Odpoveď predavačky ma trochu zaskočila: “Nemáme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tlač chodí medzi siedmou a ôsmou. Príďte neskôr. No, čo sa dá robiť. Začal som špirálovite krúžiť okolo kiosku. Polomer Archimedovej špirály som čoraz viac zväčšoval. Keď sa pri kiosku zastavilo auto a vodič z neho vyložil túžobne očakávané noviny. Takmer okamžite som sa zvrtol a opätovne som podišiel ku stánku a pýtam si noviny. Odpoveď predavačky ma prekvapila: “Ešte sa chvíľu prechádzajte, nestihla som ich prebrať. Fučiac od zlosti som začal vytvárať exponenciálnu špirálu. Po chvíli som sa opäť odhodlal prísť ku stánku a pýtať si noviny. Z odpovedi predavačky som dostal mdloby. S úsmevom na tvári mi povedala: Majte trochu strpenia, nestihla som sa doma namaľovať. Za desať minút budem hotová a potom sa vám budem môcť venovať. Rýchlo chôdzou som unikol z tohto bludného labyrintu očakávania do pokoja kaviarne. Tam už sedel priateľ Milan. Popíjajúc kávu sme sa tešili z párika vrabcov, ktoré opatrne hľadali nejaké omrvinky na našom stole. Okolo nášho stolíka sa obšmietal čierny kocúrik. Ani sme nevedeli ako, len zrazu pristal na našom stole. Vrabce vyplašene, akoby zázrakom v poslednej chvíli ufrnkli na susedný stolík. Kocúrik sa nedal, pokúsil sa ich dostihnúť, ale na hladkom povrchu stola sa pokĺzol a pristal medzi prázdnymi šálkami na stole. Jeho kúsok mi vrátil opäť dobrú náladu. Nádej mi dal i Milan, keď mi vzápätí povedal: Noviny si môžeme kúpiť aj v obchode.“ 

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu