reklama

Tri dni aj s cestou

Ďalej ísť študovať sa mi nechcelo. Dosť bolo mučenia aj tie štyri roky po základnej škole. Vytrvalo som prezeral regionálne noviny, či nenájdem inzerát ponúkajúci nejakú prácu aj pre stredoškoláka bez praxe. Operátor linky na výrobu plastových výliskov ma zaujal. Aj keď som si nevedel dosť dobre predstaviť čo má akože taký zamestnanec na starosti, chcel som si to vyskúšať. Napodiv, prijali ma. Po vysvetlení, ako taký vstrekolis plastov pracuje, som začal na ňom pracovať. Usiloval som sa, aby mi práca išla od ruky, ale na konci pracovnej smeny som bol s množstvom urobených výliskov ďaleko za dennou normou. No nič to, zajtra to bude lepšie, pomyslel som si, keď som opúštaľ svoje pracovisko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na druhý deň ma z toho neustále pohybu okolo lisu boleli nielen ruky ale aj nohy. Kvóta na zamestnanca znovu nebola splnená. Pre úplnosť musím povedať, že môj tridsať ročný vstrekolis stál iba vtedy, keď sa na ňom menila forma. Močiť, či ísť na veľkú potrebu, tak na to zabudnite. Aj ostatní zamestnanci jedli úchytkom, keď ich akože nikto nevidel, keď lis vstrekoval. Smenu s kolegom sme si odovzdávali za chodu. On prišiel k stroju a ja som sa mohol až potom odporúčať domov. Tretí deň v čase striedanie prišiel s kolegom aj majster. Nebolo mi jasné prečo? Dennú normu sa mi znovu nepodarilo úplne splniť. Povedal mi:“Chodte na personálny odbor, dnes ste u nás skončil.“Zaskočilo ma to, ale keď som si predstavil otrocké pracovné podmienky, tak som vôbec nebanoval, že som im nevyhovel.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu