reklama

Ja to asi nedám...

Mali sme mať prehrávky. Tak sme v Základnej umeleckej škole volali koncert žiakov určený pre rodičov, aby videli, ako ich deti napredujú. Len na upresnenie, žiaci hudobné skladby hrajú spamäti. Jeden môj žiak mal zahrať na klavíri. Postavil sa pred nástroj a potichu si akoby sám pre seba povedal:“Ja to asi nedám.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na jeho konštatovanie som sa ho tiež potichu spýtala:“Kde máš noty?“Nenápadným gestom mi ukázal na tašku položenú vedľa nástroja.Po chvíli hľadania som ich našla. Aj on po prvých tónoch, akoby znovu našiel na chvíľu stratenú sebadôveru, privrel oči a prežíval vo svojom vnútri očarenie z hudby, čo zaznievala z klavíra.Odmenou nám bol zaslúžený potlesk za to, že sme trému spoločne prekonali.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu