reklama

Do zajatia

Kamarát , keď ho podvečer prepadne túžba vidieť ľudí, ide do miestneho pohostinstva. Raz, keď tam popíjal, tak ho štamgasti začali podpichovať: „Ty by si určite nevedel zahrať na heligónke! Doneste, uvidíte!“ zastrájal sa tento.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za chvíľu mu ju jeden z nich podával: Na a teraz sa predveď, frajer!Kamarát pokračoval v rozprávaní. „Keď som sa rozohral, dával som im jednu pesničku za druhou, tak, ako si to želali. Úmerne k tomu sa na mojom stole začali zbiehať poldecáky a kalíšky s pálenkou. Nálada musela byť zrejme vynikajúca, lebo ani neviem ako som padol do zajatia. Ako a s kým som prišiel domov, tak na to si veru neviem doteraz spomenúť.Ale už tam nechodím, lebo keď som prišiel minule, tak ma začali podpichovať:Prišiel si si zase zarobiť? Takéto reči nemienim počúvať!Asi z nich hovorila závisť...“

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu