reklama

Vietor Jožko

Bol všedný podvečer. Žena išla uspávať dcérku. Po hodine toho nechala. Dala jej knižky, nech si ich pozerá. Ale tá začala o chvíľu mrnčať. Tak som išiel skúsiť šťastie s uspávaním ja. Skúšal som na ňu: „Zajko hajá, pipinka hajá... prebrali sme všetky zvieratká, ale nezabralo. Od susedov sa stále ozývali melódie, raz akoby to boli varhany, inokedy píšťala, chvíľami sa mi zdalo, že sa sused učí hrať na fujare.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď ma uspávanie prestalo baviť, tak som zapol televízor. Pritiahol som si postieľku aj s dcérkou k posteli a spolu sme sa pozerali. Došla druhá dcérka spať a tá z postieľky jej vraví: Vietor píska. Tá si z nej nič nerobila a začala sa pozerať na televíziu. Napadlo ma, či by malá v postieľke nezaspala, keď jej dám do fľaše čaj s medom. Pomohlo. V televízii nedávali nič zaujímavé, tak som si išiel čítať do kuchyne. Zanedlho pribehla do kuchyne staršia dcérka a vraví žene: Mamka, choď povedať susedovie Jožkovi, nech už toľko nepíska na píšťalke, mne sa potom nedá spať. Ty blázonko, to nie je Jožko, to je vietor.A ja som doložil: Budeme ho asi volať vietor Jožko.“

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu