reklama

Záhadný pes

Staviam dom. V autobuse som sa stretol zo známym z ulice, kde stojí novostavba. Ten mi vraví:“Tvoj pes si všimne každého kto ide okolo novostavby. Hneď sa rozbreše. Nepovedal som mu na to nič, veď, ako som aj mohol? Psa som vzal po letnej pracovnej sezóne zo stavby domov, lebo ho nemal kto každý deň kŕmiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Známeho reči sa mi zahniezdili v pamäti. Keď som mal čas, vybral som sa na stavbu, aby som záhade prišiel na koreň. Na stavbe bol môj otec zo susedom. Vysekávali otvory pre elektroinštaláciu. Cez okno som zazrel ľudí, ako idú po ulici smerom k nášmu domu. Vyšiel som na dvor s úmyslom, že hádam zbadám susedovie psa ktorý chráni aj našu stavbu. Ako išli Tí ľudia vôkol nášho domu, tak sa prekvapene obzreli na: Hav, hav, hav...Vošiel som dovnútra domu a pýtam sa tých dvoch: Čo je to za psa? Tí sa spoločne pustili do smiechu. Však vidíš, že tu žiaden nie je.Pomáhal som im s prácou, ale stále mi táto záhada vŕtala v hlave. Večer, keď som už pomaly zaspával, tak mi to konečne došlo, ten pes brechal bez prestávky, až pokiaľ som sa nevrátil dovnútra.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu