reklama

S nasadením vlastného života

Kamarátka pracuje pri pokladni v predajni obchodného reťazca. Ako som prichádzal ku pokladni tak som jej povedal:“Dneska vyzeráš výborne.“ Pousmiala sa, ale niečo sa mi na nej nepozdávalo, tak som sa jej spýtal:“Prečo máš také opuchnuté viečka?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Mám záchvat pankreasu.“ Lekár mi na to dal včera injekciu a prikázal mi pokoj na lôžku. Ráno mi volala vedúca, že nemá kto robiť, tak som prišla. Pankreas mi to, že som neposlúchla lekára neustále pripomína. Ešte musím vydržať zajtrajšiu smenu a potom mám voľno. Do predajne medzitým vstúpil náš spoločný známy. V reakcii na lamentáciu pokladníčky nás všetkých prekvapil svojím príhovorom k prítomným predavačkám: Vážené, vždy usmievavé, na nás spotrebiteľov príjemné a zároveň slabo zaplatené predavačky. Z celého srdca Vám ďakujeme, že s nasadením vlastného života nám tak obetavo slúžite. Kiež by sa o tejto Vašej záslužnej činnosti dozvedeli aj ľudia z vedenia Vašej firmy.

Teodor Komenda

Teodor Komenda

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek ktorý rád počúva príhody zo života iných ľudí, prípadne sa sám rád stáva aktívnym účastníkom príbehov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu